Suomen paras kunta on Kaarina

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.01.2017

Kaarina valittiin Suomen parhaaksi kunnaksi Kuntien imago -tutkimuksessa.

Kaarina voitti äänestyksen jo viidennen kerran peräkkäin. Kunnissa toimivien yritysten toimitus- ja talousjohtajat päättävät parhaan kunnan äänestyksessä. Kyselyn tekee Taloustutkimus.

Kyselyn perusteella valitaan kunta, joka on yrityksille paras. Kaarinassa toimivat yritykset suosittelavat kaupunkia myös muille yrityksille.

Seinäjoki valittiin toiseksi parhaaksi kunnaksi. Oulu oli kolmanneksi paras.

Joensuusta välittyy kuntajohtajien mielestä paras mielikuva, ja Seinäjoki on yleisimagoltaan paras kunta.

Kuntien imago -tutkimuksessa on mukana Suomen 36 suurinta kaupunkia ja kuntaa.

Lähde Taloustutkimus

2 kommenttia artikkeliin ”Suomen paras kunta on Kaarina”

  1. Tosi hyvää uutinen. Se on helpoa lukea. Tälläiset uutiset autavat minua parantaa suomen kielen taso. Kiitos uutisen kirjailijasta.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)