Ronja Pahaoja Messin joukkueeseen

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Pohjoisranta BCW
Uutinen julkaistu: 23.09.2020

Ronja Pahaoja on entinen paraurheilija. Nyt hän on mukana Lionel Messin Unelmajoukkueessa.

Ronja Pahaoja (tuolloin vielä Oja) edusti Suomea Rio de Janeiron paralympialaisissa vuonna 2016. Hän voitti vuoden 2018 parayleisurheilun EM-kisoissa kultaa ja pronssia. Ronja Pahaoja on näkövammainen.

Pahaoja on nykyisin mukana argentiinalaisen jalkapalloilijan Lionel Messin Unelmajoukkueessa. Sen tavoitteena on auttaa näkövammaisia uuden teknologian avulla.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)