Ravintolat aukesivat

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.04.2021

Ravintolat aukesivat tämän viikon maanantaina. Ravintoloilla on edelleen monia rajoituksia.

Ravintolat aukesivat tämän viikon alussa myös vaikeimmilla korona-alueilla. Ravintolat saavat olla jälleen auki Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa.

Ravintoloita koskevat edelleen monet säännökset. Ravintoloiden aukioloaikoja on rajoitettu tiukasti. Etelä-Suomessa alkoholin myynti täytyy lopettaa jo klo 17. Ruokaravintolat menevät kiinni klo 19.

Tiukat rajoitukset ovat voimassa Etelä-Suomessa. Muualla Suomessa ravintolat voivat olla auki klo 23 saakka illalla.

Lähteet STT, Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)