Puolustuministeri saa jatkaa toimessaan

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.03.2012

Stefan Wallin sai eduskunnan luottamuksen.

Puolustusministeri Stefan Wallin saa jatkaa työtään. Eduskunnan kansanedustajat äänestivät Wallinin luottamuksen puolesta viime torstaina. Wallin sai eduskunnan luottamuksen äänin 95–59. Opposition puolueet, eli perussuomalaiset ja keskusta äänestivät kuitenkin Wallinia vastaan. Kaikki hallituspuolueiden kansanedustajat äänestivät hänen puolestaan. Ministerille asia on kiusallinen, ja hän joutui selittelemään ja pyytämään anteeksi tekojaan.

Opposition mielestä Wallin harhautti eduskuntaa, kun hän salasi ohjanneensa poliittisesti Dragsvikin ruotsinkielisen varuskunnan säilyttämistä. Wallinia arvosteltiin myös hallituksen sisältä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)