Posti vähentää kirjeiden jakelua tiistaisin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 10.06.2016

Posti aikoo vähentää postin jakamista tiistaisin. Maanantaina postitetut kirjeet jaetaan vasta keskiviikkona.

Tiistaisin ei jatkossa jaeta aikakauslehtiä, kirjeitä tai ilmaislehtiä.

Posti kertoi myös, että se luopuu 1. ja 2. luokan postimerkeistä. Jatkossa on vain yhdenlaisia postimerkkejä.

Sanomalehdet ja päivälehdet jaetaan myös tulevaisuudessa myös tiistaisin.

Muutokset tulevat voimaan vuoden 2017 alussa.

Lähde Metro

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)