Pohjois-Pohjanmaan kiharapäiden paluu

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Katja Ruotsi
Uutinen julkaistu: 20.11.2019

Aknestik-yhtye tekee paluun keikkalavoille. Yhtye esiintyy Torniossa ja Oulussa marraskuun lopussa.

Aknestik tekee tänä syksynä lyhyen paluun keikkalavoille. Aknestik tunnettiin aluksi nimellä Aknestik – Nuo merten kiharapäät. Yhtye tuli Oulun seudulta ja nousi hiljalleen suosioon 1990-luvulla.

Aknestikin musiikki on omaperäistä poppia, joka on maustettu osin Oulun murteella tehdyillä sanoituksilla.Yhtye lopetti uransa vuonna 2002.

Aknestik tunnetaan esimerkiksi kappaleista Suomirokkia, Jokapäivä ja Maailma on naisia pullollaan.

Aknestik esiintyy Tornion Club Teatrialla 29.11. ja Oulun Teatrialla 30.11.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)