PKN saattaa menestyä Wienissä

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 11.03.2015

Punkyhtye Pertti Kurikan Nimipäivät (PKN) voi menestyä Eurovision laulukilpailussa Wienissä.

Vedonlyöjät uskovat, että PKN voi sijoittua kärkipäähän.

PKN valittiin helmikuun lopussa Suomen edustajaksi Eurovision laulukilpailuun. PKN sai paljon enemmän ääniä kuin Satin Circus, joka sijoittui toiseksi. PKN:n soittajat juhlivat voittoa ja antoivat paljon haastatteluja.

– Sanoma on tärkeää punkissa. On hienoa, että voimme kertoa asiamme koko Euroopalle, sanoo laulaja Kari Aalto.

Eurovision laulukilpailu on 19.–21. toukokuuta Wienissä Itävallassa.

Lähteet Yle, HBL

Yksi kommentti artikkeliin ”PKN saattaa menestyä Wienissä”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)