PK Keräsen ensimmäisen soololevyn nimi on Serobi Songs. Levyn lauluja kuullaan myös tanskalais-norjalaisessa tv-sarjassa. Sarjan nimi on Mellom oss (suomeksi Meidän kesken). Sarja nähdään monissa maissa, myös Suomessa.
22-Pistepirkko jäi pitkälle tauolle vuonna 2015. Silloin Keränen alkoi tehdä omaa levyään. Se valmistui viime vuodenvaihteessa.
– En arvannut, että levyn teko kestää näin kauan. En ollut tehnyt aiemmin levyä yksin, Keränen sanoo Helsingin Sanomissa.
Keränen sai apua levyn tekemiseen jazzmuusikko Valtteri Pöyhöseltä. Hän myös keikkailee Pöyhösen kanssa.
Myös 22-Pistepirkko on palannut tauolta ja esiintyy jälleen kesällä.
Lähde HS