Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Hannu Himanen
Uutinen julkaistu: 09.03.2021

Papunet järjestää kuvataidekilpailun puhevammaisille ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille.

Kilpailun aiheena on erikoinen vuosi. Voit kertoa omalla teoksellasi siitä, mitä erikoista, jännittävää tai hauskaa sinulle tapahtui viime vuonna. Millä tavalla sinun vuotesi oli erikoinen – tai mitä arvelet, millainen tästä vuodesta tulee?

Kilpailussa kolme teosta saa rahapalkinnon. Lisäksi kaikki osallistujat saavat kunniakirjan. Kilpailuun voi osallistua 31. maaliskuuta saakka.

Lisää tietoa kilpailusta on Papunetin internet-sivuilla: www.papunet.net/kilpailu.

2 kommenttia artikkeliin ”Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)