Nylon Beatissa laulavat Jonna Geagea ja Erin Anttila. Nylon Beat oli suosittu 1990-luvun lopussa. Suomalaiset ostivat silloin yli puoli miljoonaa Nylon Beatin levyä. Nylon Beat lopetti vuonna 2003. Jonna ja Erin ovat tehneet omaa musiikkia Nylon Beatin jälkeen. Erin kertoo, että monet ovat toivoneet Nylon Beatin paluuta.
– Tuntuu aivan ihanalta toteuttaa monen haave. Ja myös oma haaveeni, Erin sanoo.
Nylon Beat esiintyy kesällä festivaaleilla kymmenen kertaa. 1990-luvun pop-musiikki on suosittua muutenkin. Suurlähettiläät-yhtye esiintyy kesäkuussa ruotsinlaivalla. Myös englantilainen Spice Girls tekee ehkä paluun tänä vuonna.
Lähde STT
