Nokia teki hyvän tuloksen

Teksti: SS
Kuva: Nokia
Uutinen julkaistu: 05.11.2013

Nokian viimeinen tulos matkapuhelinvalmistajana oli voitollinen.

Nokia julkisti tuloksensa eli osavuotiskatsauksensa lokakuun lopulla. Nokian tulos oli 118 miljoonaa euroa voitollinen.

Viime vuonna tulos oli 564 miljoonaa euroa tappiolla. Monet odottivat, että Nokian tulos olisi tappiollinen myös tänä vuonna.

Ohjelmistoalan yhtiö Microsoft osti Nokian matkapuhelinten valmistuksen syyskuussa. Nokia on julkistanut äskettäin viimeiset puhelimet, jotka se on valmistanut. Tämän jälkeen puhelimet valmistetaan Microsoftin nimellä.

Jatkossa Nokia keskittyy verkkoyhtiöön, laite- ja palvelutuotantoon sekä karttapalveluihin.

Amerikkalainen teknologia- ja talouslehti Business Inside arvioi marraskuun alussa vuoden parhaat älypuhelimet. Nokian Lumia 925 on sijalla 11. Parhaaksi arvioitiin Applen iPhone 5S -puhelin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)