Mummot valtaavat euroviisut

Teksti: Lähde HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 24.04.2012

Mummoille veikataan viisuvoittoa.

Tämän kevään euroviisujen yllättäjä saattaa hyvinkin olla mummojen kuoro. Mummot ovat kotoisin Udmurtiasta ja edustavat Venäjää. Kappaleen nimi on Party for Everybody (suomeksi Juhlat kaikille). Mummot ovat herättäneet ennakkoon suurta huomiota. Joidenkin veikkailujen mukaan mummoista tulee samanlainen ilmiö kuin Suomen Lordista, ja he voittavat koko laulukilpailun.

Mummot poikkeavat viisujen muista esiintyjistä paitsi ikänsä puolesta myös ulkoasullaan. He esiintyvät kansallispuvuissa, kun muut viisuilijat verhoutuvat yleensä seksikkäisiin asuihin. Mummojen ikähaitari venyy reilusti 60 aina runsaaseen 70 ikävuoteen.

Mummot ovat jo saaneet hyvää aikaiseksi. He ovat keränneet rahaa keikoillaan pienen Brangurtin kylän kirkon rakentamiseksi. Kirkko tuhottiin Neuvostoliiton aikana.

Eurovision laulukilpailu pidetään Azerbaidžanin pääkaupungissa Bakussa 26.5.

rel=”nofollow”> 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)