Viime kesänä Linda lauloi Karvattomasta kissasta. Siitäkin tuli hitti.
Hämeenlinnalainen Linda tekee häpeilemätöntä tanssipoppia. Hänen taustallaan on Aikakoneesta tuttu hittikone Maki Kolehmainen.
– Levyn nimi tulee sillä olevan laulun Ei tarvii näytellä prinsessaa tekstistä. Se kuvaa minua hyvin.
Linda tietää, että hänen imagonsa eli julkikuvansa on hyvin blondimainen. Hän kuitenkin tietää, mistä laulaa.
– Vaikka olen blondi, en ole tyhmä.
Ensi keväänä Linda kirjoittaa ylioppilaaksi. Hän aikoo kirjoittaa ruotsin, joka on hänen äidinkielensä. Linda kertoo tykkäävänsä lapsista, mutta haluaa opiskelmaan yhteiskuntatieteitä.