Lauri Markkanen joutui seuraamaan alkukauden pelejä vaihtoaitiosta. Markkanen loukkasi syksyllä kyynärpäänsä. Hän joutui odottamaan sen parantumista yhdeksän viikkoa.
Markkasen paluu on sujunut vauhdikkaasti. Hän on hyvässä vedossa ja tekee paljon koreja. Markkasen edustama seura Chicago Bulls ei sen sijaan ole pelannut hyvin tällä kaudella. Joukkue on NBA:n sarjataulukossa itälohkon viimeinen.
– Pelaaminen tuntuu hyvältä. Mielestäni myös heittoni sujuvat hyvin. Minun täytyy kuitenkin vielä saada ajoitukseni kuntoon, Markkanen sanoi sanomalehti Chicago Tribunessa.
Lauri Markkanen on Suomen menestyneimpiä koripalloilijoita.
Lähteet IL, HS, Yle
Hyvät uutiset!!!