The Crown -sarjasta on ilmestynyt neljä tuotantokautta. Sarja alkoi vuodesta 1947. Uusissa jaksoissa kuvataan 1980-lukua alkua.
The Crown on valtava menestys ympäri maailman. The Crown on tehty poikkeuksellisen taitavasti. Sarjan juoni on kiehtova ja näyttelijät ovat erinomaisia. Sarja kuvaa historiaa, joka kiinnostaa monia katsojia.
Mutta ovatko Crownin tapahtumat totta? Sarjan käsikirjoittaja Peter Morgan sanoo, että sarjan kuvaamat historialliset tapahtumat ovat totta. Henkilöiden väliset keskustelut ovat keksittyjä.
The Crown-sarjan kaikki kaudet maksullisessa Netflix-suoratoistopalvelussa.