Kimi Räikkösen voitto oli historiallinen. Räikkönen ei ole voittanut osakilpailua yli viiteen vuoteen. Räikkönen voitti edellisen kerran maaliskuussa 2013 Australiassa. Väliin mahtuu 113 osakilpailua.
Kisassa toiseksi ajoi Red Bullin Max Verstappen. Mercedeksen Lewis Hamilton oli kolmas. Hamilton johtaa sarjaa.
Kimi Räikkönen on nyt kaikkein eniten F1-osakilpailuja voittanut suomalainen kuljettaja. Räikkösellä on 21 voittoa. Mika Häkkisellä on 20 voittoa. Räikkönen ajaa vielä tällä kaudella Ferrarilla. Ensi kaudella hän on Sauberin kuljettaja.
F1-sarjassa on jäljellä kolme kilpailua. Seuraava osakilpailu on Meksikossa ensi viikonloppuna.
