Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Selkosanomien seuraava painettu numero ilmestyy 14. elokuuta.
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!

Kesälomalla on aikaa rauhoittua ja rentoutua.
Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Selkosanomien seuraava painettu numero ilmestyy 14. elokuuta.