Huuhkajat aloitti karsinnat

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.04.2021

Suomen miesten jalkapallomaajoukkue eli Huuhkajat aloitti MM-kisojen karsinnat.

Huuhkajat kohtasi maaliskuun lopussa Bosnia-Hertsegovinan ja Ukrainan. Huuhkajat pelasi tasapelit molempien maiden kanssa.

MM-kisat järjestetään vuonna 2022 Qatarissa. Pitopaikka on herättänyt paljon arvostelua. Qatar ei noudata länsimaisia ihmisoikeuksia.

Suomen Palloliitto pitää kisojen myöntämistä Qatarille huonona ratkaisuna. Palloliiton mukaan kisat pidetään siitä huolimatta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)