Eva Wahlströmin piti kohdata juuri ennen joulua Pietarissa kazakstanilainen Firuza Şaripova. Wahlströn on WBC-liiton höyhensarjan maailmanmestari. Şaripova on IBO-liiton mestari.
Ottelu peruttiin marraskuun lopulla. Järjestäjä ilmoitti, että kazakstanilainen on loukkaantunut.
– Olen itkenyt myös vähän. Tämä tuli täytenä yllätyksenä. Olen pahalla tuulella. Olin harjoitellut tätä ottelua varten kesästä lähtien.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun kazakstanilaisen nyrkkeilijän ottelu peruuntuu. Näin kävi myös lokakuussa. Ottelun järjestäjä on ilmoittanut, että ottelu toteutuu ensi talvena.
– Elämä ei tähän kaadu. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita.
Uusi ottelu tiedossa
Viime viikon lopulla tuli tieto, että Eva Wahlström ottelee sittenkin joulukuussa. Wahlströmin vastustaja kuitenkin vaihtuu.
Eva Wahlström kohtaa joulukuussa irlantilaisen Katie Taylorin. Ottelu järjestetään kuuluisassa New Yorkin Madison Square Gardenissa. Wahlström ja Taylor kohtaavat 15. joulukuuta.
Wahlström ottelee New Yorkissa sarjaa ylempänä eli 61,2 kilon kevyessä sarjassa. Wahlström on kohdannut Taylorin myös aiemmin vuonna 2005.
Lähde HS
