Vantaan Heurekan tiedekeskus avasi juuri uuden näyttelyn. Sen nimi on Jättimäiset dinosaurukset. Näyttely kertoo isoista dinosauruksista.
Suurimmat dinosaurukset olivat sauropodeja. Ne olivat jopa 35 metriä pitkä. Näyttelyssä on dinosaurusrobotteja, jotka liikkuvat. Siellä on myös dinosaurusten fossiileja ja luurankoja. Mukana on julkkisdinosaurus: velociraptor, joka oli elokuvassa Jurassic Park.
Useimmat dinosaurukset kuolivat 66 miljoonaa vuotta sitten. Silloin asteroidi syöksyi Maahan. Siitä seurasi pimeä talvi, joka kesti useita vuosia. Dinosaurusnäyttely jatkuu 15.3.2020 asti.
Näyttelyssä on tarjolla myös selkokieliset tekstit.