Laulaja ja lauluntekijä Chisu julkaisee syksyllä uuden albumin. Edellisestä levystä on kulunut jo neljä vuotta. Chisu matkusteli taukonsa aikana maailmalla. Hän vietti aikaa esimerkiksi Kreikassa ja New Yorkissa. Laulajatar opiskeli myös avoimessa yliopistossa taide- historiaa. Tärkein asia oli kuitenkin äidiksi tuleminen. Chisu sai tyttären viime vuoden lokakuussa.
– Olen kirjoittanut tulevan levyni kappaleet kolmen vuoden aikana. Se on ollut pitkä tie. Urani ensimmäinen pitkä tauko oli minulle tärkeä ja todella tarpeellinen. Nyt tuntuu hyvältä palata takaisin musiikin pariin, Chisu sanoo.