Cheek on yksi Suomen suosituimmista muusikoista. Hänen oikea nimensä on Jare Tiihonen.
Hänen musiikkiaan on myyty paljon. Hän on saanut monia musiikkipalkintoja. Hän on tehnyt paljon keikkoja.
Cheek on pitänyt kaksi konserttia Helsingin Olympiastadionilla. Nyt Cheek on päättänyt lopettaa. Hän järjestää jäähyväiskonsertin kotikaupungissaan Lahdessa 25. elokuuta ensi vuonna.
– Olen tehnyt suomalaisesta hiphopista suositun musiikkityylin, hän sanoo.
Lähde Yle