Foodora lopetti Suomessa

Teksti: Selkosanomat, lähde HBL
Kuva: Lehtikuva / Emmi Korhonen
Uutinen julkaistu: 16.03.2026

Ruuankuljetusfirma Foodora lopetti Suomessa helmikuun lopussa. Foodoran toiminta alkoi Suomessa vuonna 2015.

Foodora lopetti toimintansa Suomessa helmikuussa. Yrityksen 80 työntekijää menettivät työpaikkansa.

Foodora kuljetti ruokaa ja tavaroita ravintoloista ja kaupoista. Yritys toimi sadassa suomalaisessa kaupungissa.

Foodora on osa saksalaista konsernia. Foodora jatkaa toimintaansa muissa maissa, esimerkiksi Ruotsissa, Norjassa, Saksassa ja Itävallassa. Wolt-yritys jatkaa Suomessa. Wolt toimittaa myös ruokaa ja tavaroita.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)