Natalia Örnkvist menestyy parauinnissa

Teksti: Selkosanomat, lähde Uimaliitto
Kuva: Suomen Uimaliitto / Teemu Moisio
Uutinen julkaistu: 20.10.2025

Natalie Örnkvist menestyy parauinnissa, Hän voitti kolme pronssimitalia parauinnin MM-kisoissa.

Suomalainen Natalie Örnkvist voitti kolme pronssimitalia parauinnin MM-kisoissa. Örnkvist oli kolmas 100 metrin, 50 metrin ja 200 metrin vapaauinnissa. Örnkvist teki kaikissa lajeissaan Suomen ennätykset.

Natalie Örnkvist on näkövamma. Hän liikkuu pyörätuolilla. Örnkvist edustaa Ahvenanmaan Uimaseuraa. Örnkvist kilpailee luokassa S5.

Parauinnin MM-kisat järjestettiin Singaporessa syyskuun lopussa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)