Kuosmanen voitti kiinalaisen vastustajan Wenhao Jiangin pronssiottelussa. Iranilainen Amin Mirzazadeh voitti kultaa. Unkarilainen Dariusz Vitek voitti hopeaa.
Kuosmanen sai pronssimitalin MM-kisoissa ensimmäistä kertaa. Aikaisemmin hän on voittanut kaksi pronssia EM-kisoissa.
Kuosmanen on 30-vuotias. Kuosmanen kilpailee suurimmassa painoluokassa. Painoluokassa saa painaa 130 kiloa. Aikaisemmin Kuosmanen kilpaili 97 kilon sarjassa.
