Alexi Laihon uusi yhtye tekee levyä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 01.12.2020

Alexi Laihon uusi yhtye Bodom After Midnight tekee levyä. Yhtye teki syksyllä myös pari keikkaa.

Suomalainen metalliyhtye Children of Bodom soitti viimeisen keikkansan vuoden 2019 lopussa. Yhtyeen kitaristi ja laulaja Alexi Laiho perusti uuden yhtyeen, jonka nimi ja musiikki muistuttavat vanhaa. Yhtyeen nimi on Bodom After Midnight.

Bodom After Midnight on nyt studiossa äänittämässä ensimmäistä levyä. Levy julkaistaan vuonna 2021.

Children of Bodom oli yksi tunnetuimmista suomalaisista rock-yhtyeistä. Bändi tunnettiin Euroopan lisäksi Aasiassa, Pohjois-Amerikassa ja Etelä-Amerikassa. Yhtyeen musiikkia kuvailtiin äärimetalliksi.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)