Mukavaa kesää!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva / AFP / Sergei Supinsky
Uutinen julkaistu: 23.06.2025

Selkosanomat toivottaa lukijoille oikein mukavaa kesää. Kesällä lehti on tauolla, uusia juttuja julkaistaan elokuussa.

Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.

Oikein mukavaa kesää teille kaikille!

Yksi kommentti artikkeliin ”Mukavaa kesää!”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)