Suomen joukkue voitti Tšekin pronssiottelussa 4–3. Ottelu ratkesi jatkoajalla. Suomen joukkueella oli suuria vaikeuksia MM-turnauksessa. Kanada löylytti Suomea oikein kunnolla. Kanada voitti Suomen 8–1.
Finaalissa kohtasivat Kanada ja Yhdysvallat. Yhdysvallat voitti loppuottelun ja vei maailmanmestaruuden.
MM-turnaus pelattiin Tšekissä. Tämä oli toinen kerta peräkkäin, kun naisleijonat voittivat MM-pronssia.
