Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät käytä internetiä. Vaikka internet tuntuu länsimaissa nykyään arkipäiväiseltä asialta, kolmasosa maailman ihmisistä ei käytä nettiä.
Verohallinnon OmaVero-sivusto on suosittu internetissä. Sivustolla voi täydentää veroilmoitusta ja hoitaa muita veroasioita.
Syy on yksinkertainen. Kaikkialla maailmassa ei ole helppo päästä internetiin.
Euroopassa internetiin pääsee helposti. Siksi Euroopassa monet ihmiset käyttävät internetiä.
Euroopassa on kuitenkin myös ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyttänyt internetiä. Eniten heitä on Kroatiassa ja Kreikassa.
Sitä vastoin Ruotsissa ja Alankomaissa käytetään internetiä eniten.
Reddit on suosittu sosiaalisen median eli somen sivusto netissä. Käyttäjät keskustelevat Reddit-sivustolla aiheista, jotka ovat kiinnostavia ja ajankohtaisia. Kuva: Lehtikuva / Emmi Korhonen