Suomen miesten jalkapallomaajoukkue eli Huuhkajat aloitti MM-karsinnat maaliskuussa. Huuhkajat voitti ensimmäisen ottelun Maltaa vastaan 1–0. Toinen ottelu Liettuaa vastaan päättyi 2–2-tasapeliin.
Huuhkajat on lohkossa G toisena. Puola johtaa lohkoa.
Huuhkajien päävalmentaja on tanskalainen Jacob Friis. Friis on otteluihin sekä tyytyväinen että pettynyt. Hän sanoi, että Suomen olisi pitänyt voittaa Liettua.
MM-karsinnat jatkuvat kesäkuussa. Suomi pelaa silloin Hollantia ja Puolaa vastaan Helsingin olympiastadionilla.
