25 vuotta Kummelin huumoria

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 02.03.2016

Tamperelainen huumoriryhmä Kummeli viettää juhlavuotta. Ensimmäiset Kummelit esitettiin 25 vuotta sitten.

Kummelin ensiesiintyminen tv:ssä nähtiin vuonna 1991. Sen jälkeen Kummeli on tehnyt televisioon monta huumorisarjaa ja viisi kokoillan elokuvaa. Ryhmä valmistelee parhaillaan kuudetta elokuvaa. Uusi Kummeli-televisiosarjakin on suunnitteilla.

TV2 esittää juhlavuoden kunniaksi Kummelin elokuvat kevään aikana. Ensimmäisenä nähdään uusin, vuonna 2014 valmistunut Kummeli V. Elokuva on jaettu neliosaiseksi tv-sarjaksi. Sarja alkaa torstaina 10.3. klo 19. Kummelit voi katsoa myös Yle Areenasta.

3 kommenttia artikkeliin ”25 vuotta Kummelin huumoria”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)