KAJ-yhtye on lähtöisin Vöyriltä Etelä-Pohjanmaalta. Yhtye on perustettu vuonna 2009. Yhtyeeseen kuuluvat Jakob Norrgård, Axel Åhman ja Kevin Holmström. KAJ on huumoriyhtye, jonka laulut ovat ruotsikielisiä.
KAJ-osallistuu Melodifestivalen-kilpailuun kappaleella, jonka nimi on Bara bada bastu eli suomeksi saunotaan vaan.
KAJ-yhtyeen jäsenet ovat onnellisia siitä, että he menestyvät Ruotsin euroviisukarsinnoissa.
KAJ:n kaverit olivat tietenkin erittäin tyytyväisiä Malmön kilpailun jälkeen.
– Semifinaalissa viime viikonloppuna oli tosi hyvä tunnelma. Ihmiset tuntuvat pitävän laulustamme. Tuntuu hienolta, Jakob Norrgård sanoi kilpailun jälkeen.
Melodifestivalenin finaali eli loppukilpailu on Tukholmassa 8. maaliskuuta. Måns Zelmerlöw on kilpailun suosikki. Hänen laulunsa nimi on Revolution. KAJ on kuitenkin noussut aivan viime päivinä jopa Zelmerlöwin ohi kilpailun ennakkosuosikkina.
Melodifestivalenin finaalin voittanut kappale edustaa Ruotsia euroviisuissa. Euroviisut järjestetään toukokuussa Sveitsissä.
