Tanskalainen Jacob Friis on 48-vuotias. Hän oli aiemmin FC Augsburgin apuvalmentaja. Augsburg pelaa Saksan Bundesliigassa. Friis aloittaa Suomen miesten maajoukkueen eli Huuhkajien päävalmentajana tammikuun lopussa. Friisin sopimus jatkuu vuoden 2028 loppuun. Vuonna 2028 pelataan jalkapallon EM-kisat.
Huuhkajat aloittaa MM-karsinnat maaliskuussa Maltaa vastaan. Friis ehtii vetää Huuhkajille ainoastaan kolmet harjoitukset ennen peliä. Maltan jälkeen Suomi pelaa Liettuaa vastaan.
Huuhkajien entinen päävalmentaja Markku Kanerva sai marraskuussa potkut päävalmentajan tehtävästä. Huuhkajat hävisi monta ottelua peräkkäin. Markku Kanerva oli ensimmäinen päävalmentaja, jonka johdolla Suomi pääsi jalkapallon kansainväliseen arvoturnaukseen. Huuhkajat pelasi jalkapallon EM-kisoissa vuonna 2021.
