Metallica esittää konserteissa eri ohjelmiston, eli yhtye soittaa keikoilla eri kappaleet. Myös konserttien lämmittelybändit eli Metallicaa ennen esiintyvät yhtyeet ovat erilaiset eri päivinä. Perjantaina ennen Metallicaa esiintyvät Mammoth WVH ja Architects. Sunnuntaina ennen Metallicaa esiintyvät Ice Nine Kills ja Five Finger Death Punch.
Olympiastadionin konsertteihin oli perjantaina jäljellä muutamia lippuja. Olympiastadionille mahtuu noin 40 000 katsojaa.
Suomalaiset rockmusiikin ystävät rakastavat Metallicaa. Metallica on esiintynyt Suomessa jo 20 kertaa. Metallica esiintyi Suomessa ensimmäisen kerran vuonna 1984. Viimeksi kerran Metallica esiintyi Hämeenlinnassa vuonna 2019.
Metallica on maailman suosituimpia rock-yhtyeitä. Metallica soittaa raskasta metallimusiikkia. Metallica on esiintynyt jo yli 40 vuotta.
