Huuhkajat ei pelaa jalkapallon EM-kisoissa

Teksti: Selkosanomat, lähteet STT, HBL, Yle
Kuva: Lehtikuva / Emmi Korhonen
Uutinen julkaistu: 15.04.2024

Suomen miesten jalkapallomaajoukkue eli Huuhkajat ei pelaa EM-kisoissa. Jalkapallon EM-kisat järjestetään ensi kesänä Saksassa.

Suomen miesten jalkapallomaajoukkue eli Huuhkajat hävisi tärkeän ottelun Walesia vastaan maaliskuussa. Wales voitti ottelun maalein 4–1. Suomi ei pääse jalkapallon EM-kisoihin tappion takia.

Markku Kanerva on ollut Huuhkajien päävalmentaja vuodesta 2016 lähtien. Monet ovat nyt sitä mieltä, että Kanervan aika päävalmentajana on ohi.

Suomi pääsi ensimmäistä kertaa EM-kisoihin vuonna 2021, kun Kanerva valmensi joukkuetta.

Jalkapallon EM-kisat alkavat 14. kesäkuuta. EM-kisat järjestetään Saksassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)