Maanviljelijät osoittavat mieltään monissa maissa

Teksti: Selkosanomat, lähteet STT, Yle
Kuva: Lehtikuva / AFP/ Josep Lago
Uutinen julkaistu: 14.03.2024

Maanviljelijät ympäri Eurooppaa ovat vihaisia. Heidän mielestään EU:n eli Euroopan unionin maatalouspolitiikka on huonoa.

Maanviljelijät vastustavat suuria kustannuksia ja veroja. Maanviljelijät eivät saa tarpeeksi rahaa tuotteistaan, koska kaikki kustannukset ovat kasvaneet.

Maanviljelijät osoittavat mieltään traktoriensa kanssa. He ovat tukkineet teitä ja satamia.

Osa maanviljelijöistä ajoi traktoreilla Brysseliin EU:n rakennuksille. Maanviljelijät ovat osoittaneet mieltään ainakin Saksassa, Puolassa, Belgiassa ja Espanjassa.

2 kommenttia artikkeliin ”Maanviljelijät osoittavat mieltään monissa maissa”

  1. otsikossa kaksi kirjoitusvirhettä! osittavat miltään, pitäisi olla osoittavat mieltään, kuten tekstissä onkin

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)