Rallikuski Esapekka Lappi voitti Ruotsissa

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / AFP/ Jonathan Nackstrand
Uutinen julkaistu: 13.03.2024

Esapekka Lappi voitti Ruotsin MM-rallin. Lappi voitti rallin MM-kilpailun pitkästä aikaa. Lappi voitti MM-rallin viimeksi kuusi vuotta sitten.

Suomalainen Esapekka Lappi voitti Ruotsin MM-rallin helmikuun puolivälissä. Lappi on voittanut kaksi MM-rallia.

– Tuntuu todella hyvältä. Olen tavoitellut voittoa todella pitkään, Lappi sanoi kilpailun jälkeen Umeåssa.

Edellisen kerran Lappi voitti MM-rallin Jyväskylässä. Siitä on aikaa kuusi vuotta.

Lappi on kuudennella sijalla rallin MM-sarjassa. Sarjaa johtaa Belgian Thierry Neuville.

Seuraava MM-ralli ajetaan Keniassa maaliskuun lopussa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)