Huippuratsastajat kilpailevat Helsingissä

Teksti: Selkosanomat, lähde HIHS
Kuva: Satu Pirinen
Uutinen julkaistu: 17.10.2023

Lokakuun lopussa Helsingissä järjestetään ratsastuskilpailu Helsinki International Horse Show. Se on Suomen suurin sisällä järjestetty hevoskilpailu.

Siinä kilpaillaan este- ja kouluratsastuksessa.

Kisa on samalla myös esteratsastuksen maailmancupin osakilpailu. Kilpailussa on mukana esimerkiksi Euroopan mestari, sveitsiläinen Steve Guerdat. Toinen tähti on ruotsalanen Henrik von Eckermann. Suomesta mukana ovat Hugo Kogelnig ja Jone Illi. Kilpailu järjestetään Helsingin jäähallissa 18.–22.10. n Lähde HIHS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)