Niinistö kannustaa liikkumaan ja puhumaan

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / Jussi Nukari
Uutinen julkaistu: 28.08.2023

Presidentti Sauli Niinistö käveli sunnuntaina Helsingin Töölönlahden ympäri. Kävelytapahtumassa ihmiset saivat kävellä ja keskustella Niinistön kanssa.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö täytti 75 vuotta viime viikon torstaina. Niinistö juhlisti syntymäpäiväänsä kävelytapahtumalla. Kävelytapahtuma järjestettiin sunnuntaina Helsingin Töölönlahdella. Paikalla oli paljon ihmisiä, vaikka päivä oli sateinen. Tapahtumaan osallistui myös muusikko Käärijä.

Presidentti Sauli Niinistö haluaa haastaa suomalaiset liikkumaan ja keskustelemaan. Presidentin mielestä ihmisten on tärkeää keskustella muiden kanssa ja ymmärtää muita ihmisiä ja mielipiteitä.

– Jo lyhyt kävely tuottaa hyvän olon ja virkistää ajattelua. Haluan esittää suomalaisille haasteen ja kannustaa kaikkia liikkumaan ja keskustelemaan, Niinistö sanoo tiedotteessa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)