Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa kesää!
Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Hyvää kesää, kaikki. :^)
Hyvää syksyä!