Sanna Marin eroaa

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet STT, Yle
Kuva: Lehtikuva / Jussi Nukari
Uutinen julkaistu: 12.05.2023

Pääministeri Sanna Marin ja aviomies Markus Räikkönen eroavat. Suomen pääministerin ero on saanut paljon huomiota maailmalla.

Sanna Marin ja Markus Räikkönen kertoivat kesiviikkona Instagramissa, että he eroavat. Marin ja Räikkönen menivät naimisiin vuonna 2020. Pariskunta on ollut yhdessä 19 vuotta. Marinilla ja Räikkösellä on yksi lapsi.

Sanna Marin kertoi Instagramissa, että perhe aikoo viettää edelleen aikaa yhdessä.

– Olemme parhaat ystävät edelleen. Olemme myös vanhempia, jotka rakastavat lastaan. Vietämme myös jatkossa aikaa yhdessä perheenä ja toistemme kanssa, Marin kirjoitti.

Suomen pääministerin ero uutisoitiin myös ulkomailla laajasti. Ero oli esimerkiksi Britanniassa Daily Mail -lehden etusivulla. Erosta kertoivat myös espanjalainen sanomaehti El Mundo, ruotsalainen Svenska Dagbladet, uutistoimisto AFP ja yhdysvaltalainen uutiskanava CNN.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)