Lauri Markkanen oli pois kaksi ottelua, koska hänen vasen kätensä oli kipeä. Maanantaina Markkanen kuitenkin palasi kentälle. Silloin Markkasen joukkue Utah Jazz pelasi Phoenix Sunsia vastaan. Phoenix voitti Utahin 117–103.
Lauri Markkanen oli Utahin paras pistemies. Hän heitti ottelussa 25 pistettä.
Markkasen joukkueella eli Utahilla on vielä seitsemän ottelua jäljellä runkosarjassa. Seuraava peli on torstaina. Utah kohtaa torstaina San Antonio Spursin.
Lauri Markkanen on suomalainen koripalloilija. Markkanen pelaa Yhdysvalloissa koripallosarjassa NBA:ssa. Lauri Markkasen joukkue on Utah Jazz. Markkanen oli ensimmäinen suomalainen, joka pelasi NBA:n tähdistöottelussa. Nyt on menossa Markkasen kuudes kausi koripallosarja NBA:ssa.
