Kaikki haluavat kuvan Mäkelänkadusta

Teksti: Ella Airaksinen, lähde HS, Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.07.2022

Maailmalla levisi kuva, jossa on Helsingin Mäkelänkatu. Todennäköisesti miljoonat ihmiset ovat nähneet kuvan.

Helsingin Mäkelänkadusta tuli kuuluisa. Netissä levisi kadusta kuva, jonka on ottanut helsinkiläinen Ants Vahter. Kuvan jakoi yhdysvaltalainen Daniel Trubman Twitterissä.

Kuvassa on kaksi raitiovaunua Helsingin Mäkelänkadulla, jossa on paljon puita ja ruohoa. Monet ihailevat, kuinka vihreää kuvassa on. Maailmassa on paljon kaupunkeja, joissa on vähemmän luontoa kuin Helsingissä. Siksi kuvan vihreä maisema on monen mielestä hieno.

Nyt monet haluavat ottaa samanlaisen kuvan Mäkelänkadusta. Raitiovaunukuljettajat ovat kertoneet, että kuvaajia on näkynyt enemmän kuin yleensä. Kuvaajien pitää olla kuitenkin varovaisia, koska kadulla kulkee raitiovaunuja.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)