Chelsea sai uuden omistajan

Teksti: Selkosanomat, lähteet Aftonbladet, Skysports
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.05.2022

Jalkapallojoukkue Chelsea on myyty. Chelsean aiempi omistaja oli Roman Abramovitsh.

Roman Abramovitsh luopui joukkueesta Ukrainan sodan ja Venäjää vastaan asetettujen pakotteiden takia. Abramovitsh on taustaltaan venäläinen.

Chelsean uusi omistaja on ryhmä, jota johtaa Todd Boehly. Boehly on yhdysvaltalainen sijoittaja. Todd Boehly omistaa myös osan kuuluisasta baseball-seurasta Los Angeles Dodgersista.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)