Jääkiekon MM-kisojen pelipaikat ovat Tampereella ja Helsingissä. Kisojen pääareena on Tampereen uusi Tampereen Kannen areena.
Suomen maajoukkue eli Leijonat pelaa kaikki ottelut Tampereella. Myös kaikki kisojen mitalipelit pelataan Tampereella.
Leijonat kohtaa avausottelussa Norjan. Peli alkaa perjantaina 13.5. kello 20.20. Lauantaina Suomi pelaa Latviaa vastaan. Ensi viikon maanantaina on vastassa Yhdysvallat eli USA.
Jääkiekon MM-kisojen ottelut näytetään Suomessa MTV3-kanavalla.
Jääkiekon MM-kisat järjestetään 13.-29. toukokuuta. Sunnuntaina 29. toukokuuta selviää, mikä maa on maailmanmestari.
