HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Ravintolat saavat olla auki pitempään – Selkosanomat

Ravintolat saavat olla auki pitempään

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.02.2022

Ravintoloiden rajoitukset muuttuvat tänään. Ravintolat saavat olla taas auki pitempään.

Ravintolat saavat jälleen olla auki pitempään. Ravintoloiden koronarajoitukset helpottuvat tänään  maanantaina. Rajoituksia helpotetaan, koska koronatilanne on parantunut.

Ravintoloiden pitää lopettaa alkoholin myynti kello 23. Ravintoloiden pitää sulkea kello 24.

Jos koronatilanne on hyvä vielä helmikuun loppupuolella, ravintoloiden koronarajoitukset poistuvat kokonaan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)