Amanda Kotaja odotti innokkaasti Tokion paralympialaisia. Ne siirtyivät koronaviruksen takia. Paralympiaiset järjestetään Tokiossa loppukesällä 2021.
Kuukauden mukaan: heinäkuu 2020
sivu 1 / 2 (19 uutista)
Mirkka Danielsbacka tutkii isovanhemmuutta ()
Mirkka Danielsbacka tutkii isovanhemmuutta. Isovanhemmuus tarkoittaa sitä, millaista on olla mummo tai vaari.
Täydellinen päivä mökillä ()
Sauna, järvi ja grilli omassa rauhassa. Niistä on tehty täydellinen kesäpäivä. Ei ole ihme, että monet suomalaiset rakastavat mökkeilyä eli mökillä oleilua.
Uudet liikkumisen suositukset ()
UKK-instituutti julkaisi kesäkuussa uudet liikunnan suositukset. Uusien suositusten mukaan myös kevyt liikunta on hyväksi terveydelle.
Pieni palanen maaseutua Helsingissä ()
Haltialan tila esittelee maaseutua Helsingissä. Haltiala on mainio retkikohde koronakesänä. Se on lähellä. Siellä voi tutustua maatilan elämään. Turvavälit on helppo pitää.
Siirtolapuutarha on pieni paratiisi kaupungin keskellä ()
Selkosanomien kesän teemajutussa käydään tutustumassa Pakilan siirtolapuutarhaan Helsingissä. Siirtolapuutarhasta kertovat Arja-Leena Timonen, Kalevi Lehikoinen ja Aija Orädd. He ovat Pakilan siirtolapuutarhan asukkaita.
Luonto on Suomessa lähellä ()
Ulkona voi liikkua mihin vuodenaikaan vaan, kunhan muistat pukeutua sään mukaan.
Suomenlinna on kiehtova saari Helsingin edustalla ()
Selkosanomien kesän teemajutussa tutustutaan Suomenlinnaan. Oppaana toimii Ehrensvärd-seuran Anniina Honka.
Haltia houkuttelee liikkumaan ()
Luontokeskus Haltian tarkoitus on innostaa ihmisiä luontoon, liikkumaan ja retkeilemään.
Perhokalastus sopii melkein kaikille ()
Perhokalastus on perinteinen kalastustapa. Perhokalastuksessa käytetään syötteinä kevyitä perhoja. Perhoilla kalastetaan usein taimenia ja lohia.