Terveellinen ruokavalio ehkäisee muistisairauksia, kertoo tutkija Jenni Lehtisalo Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta.
Kuukauden mukaan: huhtikuu 2019
sivu 1 / 4 (32 uutista)
EU on edelleen hyvä asia ()
Missä EU, siellä ongelma. Näin totesi ulkoministeri Timo Soini jo vuonna 2006. Soini oli aikoinaan Euroopan unionin ahkerimpia arvostelijoita. Mutta on EU:ssa paljon hyvää. Sen on myöntänyt myös Soini.
Sri Lankassa vakava terrori-isku ()
Itsemurhapommittajat iskivät Sri Lankassa pääsiäisenä kirkkoihin ja hotelleihin.
Myös Suomesta lähdetään sotimaan kriisialueille ()
Jihadismi on Suomessa vähäistä. Suomesta on kuitenkin lähtenyt ainakin 80 ihmistä Irakin ja Afganistanin sotiin eli kriisialueille. Kriisialue on paikka,…
Notre Dame rakennetaan uudelleen ()
Pariisin Notre Dame korjataan. Kunnostustöihin on jo lahjoitettu melkein miljardia euroa. Notre Damen katedraali syttyi tuleen 15. huhtikuuta.
Juha Sipilä ei jatka keskustan johdossa ()
Juha Sipilä eroaa keskustan johdosta. Sipilän seuraaja valitaan syksyllä.
HSL:n hinnat muuttuvat ()
Helsingin seudun joukkoliikenteen eli HSL:n hinnat muuttuvat huhtikuun lopulla. HSL ottaa käyttöön vyöhykemallin.
Käytettyjen autojen kauppa on vilkasta ()
Suomalaiset ostavat paljon käytettyjä autoja.
Slovakian uusi presidentti on nainen ja juristi ()
Zuzana Čaputová on Slovakian ensimmäinen naispresidentti. Zuzana Čaputová on 45-vuotias juristi. Hänellä ei ole aiempaa kokemusta politiikasta.
Voittaako Liverpool Englannin Valioliigan? ()
Liverpool johtaa Englannin Valioliigaa. Voittaako Liverpool vihdoin mestaruuden?