Kaarina valittiin Suomen parhaaksi kunnaksi Kuntien imago -tutkimuksessa.
Kuukauden mukaan: tammikuu 2017
sivu 1 / 3 (27 uutista)
Valtteri Bottas ajaa Mercedeksellä ()
Suomalainen formula 1 -kuski Valtteri Bottas on saanut kuljettajapaikan huipputallista. Bottas ajaa tämän kauden Mercedes-tallin kuljettajana.
Bangkok nousi suosituimmaksi kaupungiksi ()
Thaimaan pääkaupunki Bangkok on maailman suosituin matkailukaupunki. Bangkokissa kävi viime vuonna yli 20 miljoonaa matkailijaa.
Leo-Pekka Tähti on vuoden urheilija ()
Ratakelaaja Leo-Pekka Tähti on vuoden 2016 paras urheilija. Tähti on ensimmäinen vammaisurheilija, joka on valittu vuoden urheilijaksi.
Ruoka tuo hyvää mieltä ()
Syömme, jos on nälkä. Mutta syömme myös, jotta tulisi parempi mieli.
Trumpin kausi alkaa ()
Donald Trumpin kausi Yhdysvaltain presidenttinä alkaa kohujen keskellä.
Pääministeri arvostelun kohteena ()
Pääministeri Juha Sipilää on arvosteltu siitä, että hän on ehkä auttanut sukulaistensa yrityksiä.
Halvempia vihanneksia ()
S-ryhmän kaupat laskivat monien elintarvikkeiden hintoja. Esimerkiksi vihannekset halpenivat.
Suomi kokeilee perustuloa ()
Suomi aloitti tämän vuoden alussa perustulokokeilun. 2 000 työtöntä ihmistä on mukana kokeilussa.
Yritys voi pian omistaa tiet ()
Tiet, rautatiet ja vesiväylät ovat ehkä pian yrityksen omistuksessa.