Linda Liukas on kirjoittanut kaksi lastenkirjaa koodaamisesta ja tietokoneista. Hän on kirjailija ja kuvittaja sekä myös koodaaja.
Kuukauden mukaan: syyskuu 2016
sivu 1 / 4 (33 uutista)
Tuhannet vastustivat rasismia ()
Mielenosoituksissa eri puolilla Suomea vastustettiin rasismia.
Suomalaisten tuloerot kasvavat ()
Yrittäjien tulot kasvoivat eniten 20 vuodessa, työttömien vähiten. Tilastokeskus on tutkinut, miten suomalaiset ovat rikastuneet 20 viime vuoden aikana.
Taksien hinnat vapautuvat ()
Hallitus on päättänyt vapauttaa taksien hinnoittelun.
Putinin puolue voitti vaalit ()
Duuman eli Venäjän parlamentin vaalit pidettiin noin viikko sitten. Presidentti Vladimir Putinin puolue Yhtenäinen Venäjä voitti vaalit.
Raportti paljasti työolot ()
Andy Hall haluaa parantaa köyhien työläisten oikeuksia. Nyt hänet on tuomittu ehdolliseen vankeuteen Thaimaassa.
Syyrian sota kiihtyy taas ()
Pommitukset Syyrian Aleppossa ovat kiihtyneet viime päivinä.
Trampoliinitreeni on hauskaa! ()
Onko kuntoilu sinusta ikävää? Silloin ehkä innostut trampoliinitreeneistä.
Syksyistä markkinatunnelmaa ()
Aikaisemmin tavaroita sai ostaa ja myydä vain kaupungeissa. Silloin kiertävät markkinat olivat tärkeitä kauppapaikkoja.
Erikoisia eläimiä muuttaa Suomeen ()
Suomessa asuu eläimiä, joita ei ole aiemmin ollut täällä. Ne ovat vieraslajeja.